Varit hos Malin idag

Just nu är det något jag värkligen vill.. Att rida i ett ridhus med Nisse. Att få hoppa oxå .. Var hur längesen som helst ju jag red i ridhus! :$

Har haft en jätteskojj dag idag! Matilda sov här i natt och vi vaknade runt 09.00 (fast hon tidigare som vanligt) Vi tittade på tv. I mitt rum! Ni förstår att jag har fått alla kanaler och ny boxer m kort i. Så nu slipper ja iaf sitter och titta på samma dvd filmer 10.000 ggr om ;S.
Imorgon kommer tv hyllan hem som pappa köpte till mig. Bild kommer =D Snäll pappa man har helt plötsligt.. :P

Han skulle köpa en större tv åt mig, men det blev inge bra, de flesta av er Challe -blogg läsare bryr er nog kanske inte så mycket.
Min blogg besöks inte spec ofta längre x) KansKe för att JAG är lat med att lägga in inlägg, ilr vad tycker ni!??
 Lite, snålt med kommentarer på senaste..

Har varit och hälsat på Malin idag, dit jag ska flytta Nisse till våren (: Käkade massa glass, tittade på Gabriels fina leksaker, pratade halsen av mig, tittade på när Malin mockade och när Gabriel kasta sig i pappers- ströt i boxarna, och pysslade och körde pulka en sväng bakom Splash! (; Hade skojj och såklart får jag inte glömma att hunden Hugo var söt!

Funderade lite lätt på en sak, om jag kanske skulle kunna bara skaffa en seriös skötare till Nisse, bara nån som kanske skulle vilja hjälpa till 2 ggr i veckan elr nått. Det är väl inte förbjudet att ha lite hjälp eller fråga nån? Skulle vara kul om någon skulle vilja hjälpa till och få nån mer kompis kanske? =)

Jag har väl inte glömt något? KOMMENTERA!

- Stora hästen är Rufus/Ardenner. Lilla är Splash/Shettis (; -









Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart att man kan ha skötare om man vill det :)

Jag vill också hoppa, hoppas snön försvinner snart!

2010-03-08 @ 19:53:42
URL: http://jennycarlen.blogg.se/
Postat av: Åsa

Skötare e alltid bra , skulle inte klara mig utan min =). O appropå pappa, hm lilla lottan han e väl ändå alltid snäll. Även om du kanske inte alltid får de du vill, när du vill haha

2010-03-08 @ 23:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0