Akut besök.

Orkade inte skriva färdigt "ur Nisses tankar" Men Den nya skötaren (Janni) och Nisse fungerar som vattnet och trädet lixom! :D Är ganska skönt nu att hon finns för Nisse där nu. Ni ska få reda på varför..

Onsdag 24 Mars -Challe till akuten!
Jo, det stämmer, här sitter man med kryckor och jag får inte rida på 6 veckor! Jag har haft panik! Janni och jag hoppade med hästarna i paddocken. Hon hade Nisse och jag Lugge. SEn bytte vi häst, medan vi höjde hindret 1 hack. Jag hade lite bråk med Nisse, då han ville springa ut ur paddocken efter hindena, och bara drog. Sen gick det bra. Vi kom mot ett hinder i galopp, sen flög vi över men landade fel då avstondet inte blev bra. Nisse landade på knäna och jag med. Då var det ju bara att åka till akuten. Nisse mår fint, men inte jag.. japp, vill ni veta ngt mer så får ni la komentera (;



Kommentarer
Postat av: Janni

ja, haha o ja som trodde att ja skulle sköta honom 2-3 dar i veckan ;p haha blir lite mer än så nu;)

2010-03-28 @ 22:35:12
Postat av: Jenny

Hoppas det blir bra snart :)

2010-03-29 @ 15:12:35
URL: http://jennycarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0