Tissel o Tassel ;)

Mums på det fina vädret !!<3 (Varför är jag så dålig på vad man kan ha för bloggrubriker??

Skolan idag kändes ju iaf bättre idag än igår. Hade NP i Svenska- Muntligt. Elin pratade ju faktiskt mest, men jag fick aldrig tid att prata x) Fast jag pratade ju förståss! Jag tror iaf att hon fick lite högre än mig, men ingen får iaf IG tror jag (: Ska öva på So idag, eftrsom jag har prov imorgon. Ska te stallet och rida Pisis sen, det kommer nog bli piggt, men bara att jobba ner damen! ;) Måste bara säja att jag har fått massa kanaler till tv:n nu så jag e glad! Ska förhoppningsvis ta över Nisse lite mer till sommaren oxå, pappa gick med påt!! :D
Puss o Kram på alla Challe- blogg läsare!!


Kommentarer
Postat av: jenny

Jag gillar din bloggdesign =)

2010-03-04 @ 21:14:15
URL: http://jennycarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0