Massa skojj!

Skrivet ur Nisses tankar.. (säjer vi) xD

 Jahaopp! Igår när jag stog i hagen och filofisera kom det en lite anorlunda bil som inte brukar vara här, ur den kom två tjejer. Charlotte och nån mer som jag tror hette Janni. De gick in i stallet och grejjade förfullt. Sen kom de ut med ett sånthär rep och kom till mig, jag kom till dem och de gosade jättemkt med mig inne i stallet och jag fick Lördags godis. Sedan så kom Janni med sadeln och tog på mig, jag blev lite arg och började nafsa lite när de spände sadelgjorden, men jag sluta så fort jag märkte att det inte var någon fara och att de tog det lungt!
De tränsade mig och vi var på väg mot grus saken där alla hästar får jobba.

Ska till ett stall nu, måste rusa, men ni får veta mer sen! //Charlotte

Kommentarer
Postat av: Jenny

Dom var slut :/ Jag hade också velat köpt :)

2010-03-21 @ 21:09:10
URL: http://jennycarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0