Full fart på Lottan =)

Grejjerna kom inte idag, men kanske på onsdag.. Ps. Rubriken är tagen av en kommentar jag fick på Facbook. Hade inget annat att skriva, men det stämmer ju! ;)

Skrev en några rader om Nisse dedär med skötare. Får väl se hur det går =) Klicka här för att se annonsen.
Dagen har gått fort, men jag har gjort så extremt mycket idag! Kortfattat:

» Har städat rummet (inte färdigt men nästaaaan)
» Har skruvat upp hela tv hyllan, mer död än levande typ!
» Fått tv hyllor i huvvudet!
» Skrikit efter en bamse spindel som satt i hyllan och glodde med sina morrande tänder x) Jo, jag fick ta bort den inte mamma ;P :@
» Bråkade med massa skor i morse, eftersom jag inte hittade några, då kasta jag dom i väggen men dom studsade tbx! *Grr..*
» Tv kanalerna och boxern slutade fungera i båda mitt rum o i köket, så dem slogs jag med ettag, men se när mamma kom funkade de såå bra igen! =D
» Skruvat mig blåsig i nävarna! Pappa bara: Dedär måste man skruva upp med borrmaskin! Jag: Ächh, jag klarar det med en skruvmejsel. Pappa: Ellerhur..
Jo, men jag klarade det!! *Stoltast*
» Min hand är frisk, inge ont alls längre! ;o Igen..
» Varit i stallet lite bara
» Och joggat, sprungit och gått riktigt fort så mina lungor visste nästan inte vad andas betyder! Mina ben vek sig och ramlade ihop till senap!
» Och skolan såklart!
» Ledig på Onsdag, ♥studiedag!♥
 






Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha du får mer än gärna sno mina kommentarer, bara bra om nåt jag säger kommer till nytta vet du gumman =D

2010-03-08 @ 23:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0