Charlotte Lundström

Tänkte skriva lite om just mig!

Namn: Charlotte Lundström
Ålder: 15 år
Född: 26 December 1994
Längd: Ca 1.60 cm
Vikt: 45-50 kg, kommer inte riktigt ihåg..
Bor: Ute på landet utanför Degerfors och Strömtorp!
Familj: Hela familjen består av 7 st med mig. 2 tjejjor och 3 pöjker (;
Djur: Massa kaniner, 2 katter och ½ häst, haha som jag inte äger helt ännu (;

Jag är en glad tös på just nu 15 år. Som ni ser så fyller jag ganska sent på året och jag är inte så nöjd med det. Jag har 2 allra bästa vänner i mitt liv, och några bra och några sämre utanför. Jag har inte alls många att umgås med på fritiden. Mitt hus består av 7 rum, 2 hallar och kök, toalett, tvättstuga osv. Jag äger ett stort rum i huset. Där inne har jag mängder av hästsaker, affisher och sånt. Jag har en digitalkamera som jag gillar att fotografera med. Mitt fotointresse har inte varat så länge. Mitt hästintresse har jag haft sen jag var liten. Fast jagbörjade utveckla min ridning när jag var 11 år. Många säjer att jag är duktig på hästar och jag får rida de flesta hästar mellan himmel och jord. Jag trivs bra med känsliga typen av hästar, sånna här man får ta det lungt med men ändå vara bestämd. Jag hatar lata hästar ;)
När jag blir äldre skulle jag vilja tävla med hästar. I Hoppning, enkel dressyr och lite western. Min favorit är nog Hoppning. Vet inte vad jag ska skriva mer, men undrar ni något så får ni jättegärna fråga på och jag älskar när folk kommenterar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0