Som vanligt med lillö jag!

Här har jag inte bloggat så mycket på senaste. Jag har mest glott in i facebook och spelat spel och tittat på löjligt tjafs ;)

Tänkte bara säja lite om det värsta som hänt nu, och lite av det roliga såklart, så dåliga och bra nyhetar! =)

Den här veckan har vi sportlov. Idag var sista dagen ..

Tisdag:
Cissi och jag åkte till stallet på morgonen och tog ut hästarna. Allt var toppen, när jag gjorte hö och Cissi stog och mockade förfullt ringde mamma. Hon lät helt hysterisk i telefonen, det ända jag hörde var väl typ "Kom hit fort, Andreas har sågat sig i benet! Ta med nå maskeringstejp"  Jag försökte säja till Cissi, då jag också blev lite stressad. Vi åkte hem och Andeas satt där hemma. Såret var väl 1 cm djupt och 2 cm brett ellö nå :o Vi åkte in till akuten och han fick sy de där. När de närmade sig slutet av syningen så klarade jag inte mer. Jag svimmade för första gången i mitt liv. Ni ska veta att det gjorde så fruktansvärt ont i huvudet innan jag svimmade .. Åkte hem när Cissi och läkarna hade fått liv i mig igen.
Cissi och jag åkte till stallet igen, vi åkte pulka bakom Lugge. Vad som mer hände ska vi inte prata om, för det var det löjligaste denna vecka ;)

Onsdag:
Åkte med kära moster Gith till kga och handlade idag! =) Jag köpte mig en munkjacka som var Svart vit, med stora rutor typ, och en svart urringad tajt t-shirt :P Till Nisse köpte jag två tyglar och hästgodis =)<3

Jao, det har ju inte hänt så jättemkt dårå, men vi hade planerat städdag o stallmöte o så i stallet, men deet blir inte av .. Ja, det är ju hopplöst totalt där!
Men det är snart vår, då ska jag och Nisse flytta till Malin<3

Igår var Jenny med mig och Nisse och hon tog kort på oss :) Mer bilder hittar ni på http://bilddagboken.se , jag heter Luz-de-la-luna och man måste vara inloggad för att komma in på min sida.

-Mobilkort, Cissi åker pulka bakom Lugge :)-

-Jag rider Nisse med två tyglar :)-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0