Nyckelpiga, jag vill ha sommar!

Hejsan alla Challe-bloggläsare. Inatt har jag inte direkt sovit mkt, men jag somnade till slut iaf..

Någonting jag hatar är faktist att det blev så brusigt runt texten där det står "Kram Charlotte", jag stör mig mycket på det och förstår om ni oxå gör det! Sommnade kanske runt 4 inatt, skulle upp kl. halv 9 på morgonen o släppa ut hästarna, gissa om jag var trött elle?? Longerade Nisse lite idag, det var ju halt så vi tog det jjättelugnt. Jag börjar bli så trött på snön nu, men jag ska ändå inte klaga, för jag gnäller ju om det inte är snö på vintern ;) Men det är snart vår iaf! Jag följde med Cissi hem när vi hade varit i stallet. Vi åt frukost och sedan gick vi ut en promenix med Kiro :) Nu ska vi äta hemmagjord pizza, men vi höres!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0