Kortfattat!

Onsdag 24 Mars - Jag ramlar av Nisse när Janni och jag hoppar. Åker till akuten med Janni och mamma.
Torsdag 25 Mars - Åker till röntgen. En benflis i knät är av. Gå på kryckor och ta det lungt 4-6 veckor!!
Fredag 26 Mars - Matilda fyller år. Grattis!! Lugn dag, jag drar till skolan.  
Lördag 27 Mars - Kalas hos Matilda, trött på kryckor nu! Hela stallet åker till BodaBorg. Myskv med Janni. ^^
Söndag 28 Mars - Utbrott på kryckor!
Måndag 29 Mars - Va med älskling<3

Torsdag 1 April - Återbesök, benet läkte fortare än väntat. Jag kan gå utan kryckor! =D

Lördag 3 April - Pappa fyller år. Grattis!! Glad Påsk! Jag hoppar upp på hästryggen och rider ut med Janni, jag hade Lugge och hon Nisse! =D Såå sköönt !!!
Söndag 4 April - 1 vecka med älskiing! =D<3

Janni och Nisse. Foto Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0