Helgen

Här har jag inte bloggat så mycket längre...

Fredag
 Elin följde med mig hem. Jag var tvungen att städa färdigt mitt rum, så Elin fick vänta i 100 år minst tror jag. Innan åt vi Pizza och gick till stallet. Elin red Nisse och jag Pisan. Nisse var pigg och fjantig så det gick väl sådär för båda Elin och mig. Vi skulle käka Taccos på kv, men vi var så mätte så vi käkade godis ist ;) Vi tittade på film sen somnade jag.

Lördag
Kl 08.00 på morgonen gick jag till stallet, Elin stannade hemma och sov och stirra på film. När jag gick till stallet tror jag att jag svävade. För när jag kom hem så var mina fotspår helt borta! Det var snöoväder och blåste som bara den. Hästarna fick ha täcke på sig. Elin och jag käkade Tacco till frukost och det var gott. Vi red en sväng till järnvägen det var helt igen snöat och Elin blev tvungen att stanna kvar då det inte gick att åka på vägen..

Kan skriva mer senare, orkar inte skriva mer nu xD

-Bilden tagen av mig i sommeras, spöregn?=)-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0