En trevlig dag tror ja väl?

Usch, jag sitter endast och tänker på kaoset som kommer bli när snön smälter... Oj så mycket vatten! Vägarna kommer bli ren is! Man lär ju inte kunna rida hästarna iaf. Eller vad tror ni??

Idag har jag haft det ganska trevligt tror jag. Delvis hade vi Nationellt prov hela morgonen. Kl: 08.00 på morgonen började det. Jag hade med mig stor Kexchoklad och liten Coca Cola. Bara det att Jennifer välte ner den på golvet så den skakades om som bara den! Gissa hur äcklig den blev sen!? HAHA!! XD
Hade uppsats och jag valte rubriken: Allt är möjligt!
Orkar faktist inte berätta om vad de handlar om. Då kommer ni bara snurra in ögonen i näsan och ut ur röva sen! Skolagen gick fort och jag kom hem klockan 16.00 idag.

Gick till stalle litte senare den dan. Eller va skriver ja?? Idag såklart :o HAHA!?? Jo, jag ska komma till saken! Red Pisan litte idag. (Nisse och Pisan blev inte vaccenerade) så jag värmde upp med allamöjliga volter och serpentiner och öppner o slutner... Allt :P Hon var jättepigg, men jätteduktig! <3

Hahaha ni skulle se mig ii bussen förut xD Jag brukar alltid vara den sista som sitter i, men det satt någon bakom mig.. Jag visste verkligen inte vem! Jag såg ju inte om det var en tjej eller en kille, jag ville ju inte direkt sitta o glo! Helt plötsligt fick jag för mig att det satt en kille (som jag känner) där bakom, att han inte hoppade av där han bodde, utan helt plötsligt skulle följa med mig hem! Och så fick jag värsta fantasin att när vi hoppade av bussen skulle han gå fram och kyssa mig och säja "Jag är kär idag". :o HAHA WTF TYP? haha jag har värsta konstiga fantasierna! Men det var ju inte så, det satt en tjej där som sneglade lite konstigt när jag tittade på henne chockat! :P

Glömt o sagt att i Måndas Var jag med Elin. Vi skulle käka Pizza, men pizzan var stängd. Så vi käka pommes frites, kryddjärpar och bearnése sås :) Mums! Och vi tittade även på Twiligt "New moon"
Asbra :D!

Mvh
"Kärringen med fantasier i och utanför bussen!"


-Foto av mig-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0