Gåvan från ovan...

Nu har jag designat bloggen lite, så nu ska det bli ett blogginlägg :)

Herre min gud! Okej, inte för att jag tror på gud, men jag tror att jävulen är efter mig nu :P Haha. Men jag hr faktist haft otur när det gäller datorn de senaste dagarna! Här omdan så blev jag helt hysterisk över att Laptopen var så seg, så det slog slint i huvve på mig och skulle radera alla mina tusen bilder. Alla bilder hamnade ju i papperkorgen. Men Magnus väntade som tur var på mig i stallet, så han räddade mig. (Och bilderna).
Pappa hade lagt tillbaka bilderna där de var när jag kom hem. Fast det är så konstigt, för det var han som frågade varför jag in en massa skit på datorn så den blir seg. Då blev ju jag ledsen och arg. Eftersom de flesta klagar på att datorn är seg. Då tänkte jag ju radera alla bilder, men det vägrade pappa. Ska köpa ett minne när jag får råd, och lägga in alla bilder där, så kanske de som klagar blir nöjda. Har funderat på att jag kommer nióg inte alls ta kort mycket längre...

Kollade även på "Avatar" i Sönas igen, fast i Degerfors. Lite sämre kvaleté än i Karlskoga tyckte jag, men det var lika bra ändå! Mycket välgjort! :)) Åkte med Jennifer dit och åkte med Jenny, Patrik och Fanny hem sen.

Nisse och övriga hästar går det bra med. De ska vaccineras idag. Fast Nisse och jag måte markarbeta mer och så, för att han testar och bits så fort jag spänner sadelgjorden och sätter mig upp på honom. Inte mad andra. Jag tycker inte om att hytta för mycket heller, för han blir så huvudskygg. Vi får väl se hur det funkar...

Matilda sov här i helgen också, det var skojj! På söndan var vi i stallet i ca 5 timmar. Sune kom med, vad vare? Typ 140 kg kornkross va? Kommer inte riktigt ihåg, men det var massa tunnor som jag, Matilda och lilla Elin tömte ur till säckar ist. Magnus och vi grillade i det fina vädret. Linus och Matilda kämpade länge med att göra ett hål i en stor ploghög :P De va djupt^^
Åkte lite pulka bakom Nikita, men jag ramla av typ 5 ggr på 4 min eller nå, i bara skritt och sakta trav x) Sen red jag och Matilda Lugge tillsammans. Han var jätteduktig!<3

Jag hoppas värkligen på att inte få byta blogg igen. Så jag hoppas på att jag inte glömmer bort vad min
e-postadress heter denna gång xD

Mvh
Damen med hjärnan på "rätta" stället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0