Bilolycka

Tänkte bara berätta litte om Janni, Panni här ;)

Jag va med älskling i Söndags, vi drog och mötte Jennifer, Elin och Felicia en sväng, sen gick Elin och Felicia. Där stog vi tre och hade astråkit tyyp vid Strömtorpsskolan. Vi ringde Poddy och vi skulle möta honom vid Coop i samhället i Dfs. Dom cyklade runt och Jennifer o ja gnällde över att det var kallt ;p Sen flög vi till Pizzan och där kom HimBoy och käkade alla rester av pizzorna x) Sen flög ja till Jennifer och sen kom Mattias och hämtade mig vid Åsa där jag stog o snackade.

 När vi kom vid järnvägen:
-Dändär bilen vill du ha va? skrattade Mattias.
-Ö, Va? Vad har hänt? sa jag lite snabbt.
-Vet inte, sist jag åkte förbi stog de poliser där, det är nån mitschibischi bil.
Jag spärrade upp mig när jag såg att den var silvrig. Sen spärrade jag ögonen i nummerplåten. "CKL"
-Det är Janni!! skrek jag.
- VA?? Sa Mattias lite chockat.
Jag ringde till Olle påengång och frågade, han hade tydligen försökt o ringt mey. 
Janni skulle hälsa på Nisse och sen kom hon ut i grus och bilen ville inte vad hon ville i kurvan och hon körde i diket och volta 3 varv med bilen! Men hon var ganska oskadd iaf :) Puh...

Det var den bilen det ;) Jag var chockad hela kvällen sen x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0